Nu är det mycket på G igen. Idag drällde det in uppgifter från NärCon. Bland annat att göra ett tryckfärdigt format. Hmm, tur att man då sitter på en byrå med många års erfarenhet av liknande utmanningar. Dock får jag vänta på svar efter lunch, så då får man googla och fråga beställaren själv vilka inställningar de önskar att ha med. Det kanske är bättre att själv ta reda på saker. Dels går det snabbare men man lär sig på vägen också. 
Så nu har jag ställt in allt och är redo att skicka filen! Ska bli spännande att se resultatet ;-) Dock är jag inte 100% nöjd, har en version som jag gillar mer ( mest för att informationen inte känns så bökig ) men så går det i branschen! Det blir säkerligen bra :-)
Håll koll i Linköping och kring trakterna så kanske ni kan se en glimt av affischen som jag har gjort frö NärCon detta året. 
 
Jobbar även med att skapa diverse menyer som ska finnas uppe på NärCon, som ni ser jobbar jag med Grillen som är en utav många matställen på NärCon. Denna var så kul at jobba med! Enkel men unik liksom - visar inte hela menyn såklart ;-) Måste bli lite utav en suprise på NärCon Sommar 2016! ^^
 
Ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress