7 juli 2016

SnapChat

Allmänt

Hej på er!
Som vanligt så går tiden så otroligt fort. Skolan är över, men jobb tar aldrig slut. Så det innebär mindre bloggande ( som ni har märkt ) och mindre tid till att göra det jag verkligen tycker om att göra. All min fria tid går nu till att skapa det sista inför NärCon sommar, som börjar om ca 3 veckor. Jag lär mig otroligt mycket och min portfolio bara växer :-) 
På dagarna så jobbar jag på Systembolaget i Österbymo, ett väldigt varierande jobb med otroligt mycket kundkontakt. Jag har verkligen saknat att jobba i butik ( LUSH var det första ).
Snart blir det även resan till New York med min syster och vi har planer att spela in videor för att kunna visa er alla senare ;-) Vi får se om det blir av, trotts allt jag vill inte leva genom mobilen eller kameran när jag är på semester, jag behöver inte bevisa att jag har varit på alla ställen jag påstår att jag har varit på. 
Längre fram mot hösten/vintern har jag planer på att bjuda min bättre hälft på en resa till London över en helg, bara vi två för första gången. Det kan bli spännande och jag hoppas han har lite ledig tid från skolan då, annars får vi skjuta upp det.
Nu är ni lite uppdaterade av vad som pågår/kommer att pågå. Bilden ovan är mitt första förslag på ett SnapChat filter som bara kommer att finnas under NärCon oh på universitetets område, denna vart inte godkänd och vi väntar på att de övriga ska bli OK.
Nu ska jag ta min lunch och återgå till arbetet,ni får ha det så bra <3 Hej då.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress