Jag hoppas och tror att detta lugn ska hålla i sig. Jag har ganska så nyligen tagit tag i Mindfullness och jag känner mig lugnare. Min hjärna har börjat att bli tystare men också mer samlad. Något för andra som är en självklarhet är inte så självklart för mig - vilket är att ta EN SAK I TAGET. Något jag aldrig har gjort, jag kanske har gjort det men jag tänker på att göra minst 4 - 6 andra grejer till och hur de ska fixas med mera. När jag bara ska ta en sak i taget och göra klart det. Idag fick jag till det och mitt lugn är tillbaka. Jag satte målet att göra klart wordpress grejen (som jag inte fattade) och nu ska jag göra 1 av 3 case till det. OM jag blir klar med det idag så kan jag lägga 80% mer fokus På att göra NärCons profil imorgon OCH med tur så kan jag börja planeringen. Så här är lite av vad jag sitter med ;-) Har jag nämnt att jag hatar webb och är tacksam för färdiga teman? ;-) Tänka sig att jag även fick lite tid till att hålla er uppdaterade <3
(Ser inte ut att vara mycket men för mig är detta en rejäl grej, deadline den 26/1)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress