3 januari 2016

Dra igång!

Illustrationer

 
Nu har man stått i och städat ut julen (kände att det var dags) städat överallt i rummet och plockat bort kurslitteratur som är klarlästa för förra året! Städa ut det gamla och städa in det nya. 2016 ska vara året av lugn och drömmar. Har grävt ner mig i alldeles för mycket mörka tankar förra året, nu förtjänar jag bara ljusa och färgglada tankar. 
Dagen i ära skapade jag lite nya alster som ska upp på mitt rum. Älskar modeteckning så det fick bli en tuschad bild med gulddetaljer på. Enkelt ska det vara. 
Har även uppdaterat mitt CV och fixat en liten portfolio som jag ska söka diverse "jobb" med, så håller tummarna för att det går vägen. För min kära syster kommer bjuda mig till New York i slutet av Augusti, så vill tjäna lite extra pengar och faktiskt kunna starta mitt liv! 
Det blir nog inget mer skriveri än detta, måste återgå för ekonomi plugget....men det ska skapas lite vid sidan om. Trotts allt innan årets slut släppte Pantone ut 2016 färer, ljusblått och ljusrosa (en av den kallades för Serenity) så då ska jag teckna något enkelt med de färgerna hade jag tänkt! :-)
Ha nu en underbar dag och så ses vi till nästa gång!
Lina

Låter helt rätt Maggan!! :)
Jag och Marcus pratade om mål för nya året igårkväll. Om förra året var mitt "NU JÄVLAR ÄR JAG TAGGAD"-år så blir detta mitt "Äh, vafaan"-år. Dvs - koppla ner, ta det lugnt och fokusera på bara sig själv och sin hälsa. No more stress!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress