2 februari 2016

Varm <3

Work In Progress



Här får ni en liten smygtitt på mitt färg mood board för mitt xjobb. Av egna erfarenheter på konventet som går på sommaren vet jag hur extremt vackert det är. Man blir alldeles varm innombords, det är precis vad jag vill förmedla med dessa färger. En mysig varm känsla. Kanske en läskande? Vi får se, jag står mellan 2 olika klara färgval som skiljer sig ganska så bra åt. Ska testa dem på några kära konventar människor och får se vad de tycker. Jag kommer inte att lägga ut alldeles för mycket om mitt xjobb - trotts allt man ska hålla lite saker hemligt. Men ni får gärna ta del av mina mood board - det ska komma upp minst 1 till.

Denna vecka blir det mycket jobb, läsa litteraturer om marknadsföring, design & tryck. Men även knåpa ihop lite uppgifter till våran andra kurs. Ingen ledig stund här inte! Nästa vecka kommer ni få en liten titt av vad jag ska göra nu i vår/sommar. 
 
Helene

Härliga färger! :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress