19 februari 2016

Nu är det kul!

100%

 
(Vad tycker ni om min poster?)
Oj oj! Vilken vecka, omtenta som jag faktiskt klarade av, många timmars sömn & ett helt maraton på Once Upon A Time. Nu är det dags att jag faktiskt tar tag i alla mina uppgifter. Så tar min lärares kloka ord och börja med det man tycker bäst om. Så det fick bli en övningsuppgift - i still med Saul Bass & skräcktema. Detta är ju definitationen på MIG. Så knåpade stolt ihop en snygg movie poster i Saul Bass-stil. Filmen är Stay Alive och den rankades som en av de sämsta skräckfilmerna, men jag tycker den är charmig ;-) En favorit faktiskt. 
 
Nästa vecka blir det att ligga i hårt med NärCons grafiska proil, efter att jag har nu själv tittat upp på det senaste konventet vart jag mer och mer inspirerad. Kikade upp hur deras personalkort såg ut, postrar, kartor m,f Så nu känns det som att jag vet vad som skall göras! Fokus ligger på allt som har en digital deadline :-) Men såklart kommer jag att göra det trycka också men jag misstänker att den inte har en deadline ännu. Vi får se, jag kanske får en rejäl inspirations kick och gör klart allt + rapporten.... :-D
 
Ha nu en trevlig helg och ta hand om er <3 Mer av mig ser ni nästa vecka.