Detta sitter man med några timmar innan inlämning. Det beror mest på brist på tid men också brist på BRA statistik om mitt förra ämne - Serietidnings läsande. Så igår fick jag ändra mig och pga alla hjärtans dag så vart jag intresserad av hur mycket tid och pengar vi lägger ner på det. Så varför inte kika på vad som beräknas att kostas och hur många som firar det detta år (Enbart i Amerika - finns bäst statistik över det)
Paletten är så min stil och jag kör med det nästan vanligaste typsnittet för en informationsgrafik - Open Sans, Extra Bold.
Tycker ni att det är intressant med dessa slags bilder? Jag personligen älskar att se hur folk jobbar! <-- För att kunna se vad de ändrade i slutet :-)
Ha det gött och på fredag dyker hela versionen upp (då den ska bli klar idag senast)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress