26 augusti 2016

Favorit Streaming

Allmänt

Hej! Idag hade jag tänkt att lägga upp sidor som jag föredrar att se film & serier på. Fick en kommentar och ville dela med mig. Några utav dem kanske ni vet om och andra kanske ni aldrig har hört talas om. Jag kan tyvärr inte ha Netflix hemma då vi har ett begränsat datanät hemma så då är dessa sidor bättre för mig - men jag ÄLSKAR Netflix. Såklart finns det flera att nämna men just dessa använder jag oftare än någon annan sida....kanske Youtube ligger i toppen, men inte när det kommer till riktig fil och serier ;-)
 
 
En stremingsida där man kan hitta ganska så bra videor på de senaste filmerna. Likanar dreamfilms på det sättet. Det tråkiga är att datorn nu tar och varnar för att det är en dålig sida. Men jag har inte upplevt något! Här hittar man allt ifrån det senaste till anime & serier. Gratis
 
2. Hulu
 
 
En amerikansk streamingsida som är som viaplay, MEN med ett så enormt stort utbud av serier <3 Som mina 2 favoriter Once upon a time och Empire <--- Rekommenderar dem starkt! Det som är/kan vara en downlside är att man måste betala, men man får världens bästa kvalite på serierna - så behöver man även tillägsprogrammet Hola som ändrar din IP-adress så den tror att du är i USA - jättebra att ha annars också!
Betal
 
 
 
Detta är en guldgruva för er som vill se på anime <3 Denna sida har alla serier man kan tänka sig, de till och med släpper RAW versioner precis när de dyker upp i Japan, sedan tar det kanske ca 3 - 7 dagar att få upp den subbade versionen. Den har även de senaste animerade filmerna + koreansk dram + manga <--- Galet bra!
Gratis
 
 
 
Här kikar jag ofta på TLC serier som inte har kommit på svensk tv ännu. Denna sida är också jättebra att hålla ikapp med serier som PRECIS släpps. Man kan även se vilka serier som kommer idag och inom de närmaste dagarna- En gratis sida :-) Här följer jag Outlander t,ex - Gratis
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress