2 september 2015

Meet Bengt!

Möt Bengt! Min nya bästa kompis ;-) Haha idag sitter jag med 6 olika projekt och detta är en av 2 skoluppgifter, imorgon är det labb i 3D kursen och vi ska skapa en banan och en kopp. Jag har gjort klar bananen men koppen återstår bara att böja handtaget och fästa den på koppen, men det får jag nog hjälp med imorgon. 
Måste erkänna att jag är nöjd med min banan, första gången jag skapar något i ett 3D program *stolt* Det svåra är nog att hitta i alla funktioner och vad som gör vad och vad man ska koppla med vad... ;-) Men detta är ju bara början av kursen, som våran lärare sa att vi inte ska förvänta oss att vara experter på detta 3D program efter kursen, now I know why o.O Grymt kul dock, kan verkligen rekommendera folk att testa detta minst en gång i livet.
De andra projekten är Sailor Moon porträtt - När alla är i sin prinsess form, vilket man bara seri mangan. Så har gjort lineart till 6 figurer och lagt grundfärg på 1 av dem. Så många bilder ska dyka upp när tiden kommer :-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress