Fredag! Vad jag har längtat, ta det lite lugnt umgås med Philip och möjligen få se klart Until Dawn (Ps4 spel) Idag hade vi 2 föreläsningar i 3D kursen och oj vad jag gillade föreläsaren. Trevlig, vis, erfaren, intressant och rolig etc han är en föreläsare som jag skulle kunna lyssna på i evigheter och faktiskt lära mig något. Men han var inte bara rolig att lyssna på utan rolig att teckna av, hans profil var så typisk på något sätt. Så detta satt jag med och gjorde medans han kikade på sina powerpoints och berättade iväg. Killen brevid mig gav mig bra mycket beröm - alltid lika kul att höra det fast man kanske inte tycker att det stämmer.
Nu till varför jag skippar FACEBOOK...det har blivit ett ställe där man klagar, deppar, eller tjatar om hur bra det går och en massa annat. Jag känner att jag inte behöver vara en av de människorna. Trotts allt jag har bloggen som funkar och här känns det bättre på något sätt. Dock delar jag grejer fortfarande och trotts allt jag måste hålla profilen uppdaterad så att folk vet vem man är, men mer än det kommer ni inte att se på facebook. Så om man vill följa mig så gör det på min instagram och här :-)
Ha det gött!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress