9 september 2015

Dags att börja!

Allmänt

Verkligen dags att visa folk typ vad man önskar sig inför jul. Hemma så delar vi fortfarande ut julklappar till varandra för att vi kan och vill ;-) Så iår önskar jag mig mest inredningsgrejor och tecknar prylar. Men såklart är min parfym snart slut och mina älskade Molly jeans från Gina Tricot börjar att gå sönder *sadface* då lägger man dem i sin önskelista! 
Det är 2 saker här som jag verkligen vill ha och som jag kanske själv köper när jag har valutan till det....den nya Wacom Intuos Draw/Art/Photo för ca 1000:- och Palomino Black Wing för ca 269:-/ 12pack - pennorna sägs vara de bästa på marknaden pga kholet och suddet som även är utbytbar + Disneys animerare använder dessa för sina skisser (så de borde ju vara något bra) I övrigt önskar jag mig mysiga udda ljus, cool inredning gärna i trä/glas/guld/turkos för det har blivit lite av min stil <3 Varför lägger jag upp det här då? För att folk cirkulerar här och så vill jag dela med mig om några nyheter :-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress