Hej hej!
Nu var det ett tag sedan igen...men så är livet nu som student. Aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle ha sååå ont om tid till annat! Nu sitter jag och lyssnar på lite god musik och ska börja illustrera till min kaffemaskin som skall vara klar visualiserad den 27:e denna månad. Kan även checka av "Give-away" uppgiften som vi fick förra veckan, som tur var så är det en liten uppgift och idén dök upp under föreläsningen (lucky me!!) när den har fått sin logga på sig kommer jag att lägga upp den här ;-) <--- Inget super fancy men något att visa upp. 
Sedan kommer tentan den 29:e denna månad som skall pluggas till, mittt mål är att plugga minst 3 h varje dag inför denna och efter det ska jag visualisera klart min klocka och gitarr (i och med att de inte har några deadlines, man måste ju prioritera) Om jag har tur så ser kanske November och December rätt så ok ut om det inte blir en massa webb haha! Kanske kommer jag tillbaka här och kan skapa lite - jag saknar att ha lyxen till att teckna T_T 
Jag är verkligen inte mig själv när jag inte har tecknat på länge, jag liksom förlorar allt vad motivation heter, tror att denna månad har jag verkligen bara sprungit mot en vägg. Men jag ska inte ge upp för snart tar jag mig tid till att skapa!!!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress