(varför så dålig kvalitet!!? Photogrid...ni var bättre förr)
 
Idag är det fredag...garanterat den bästa dagen på hela veckan, helgen börjar och man har förhoppningsvis inget jobb som kommer och stör lördag eller söndag, eller? ;-)
Nej men denna månad har varit spännande när det har kommit till mina prylar, min samling blir verkligen större och snart känner jag personligen att det räcker. De saknerna som jag vill äga är de flesta nya Proplicor som har kommit, efter det kan jag ta det lugnt. 
Så i posten i slutet av September dök min allra första Sailor Moon Crystal figurine upp och jag vart väl inte supernöjd! Det som fick mig att hoppa av glädje inombords var förpackingen! Haha :-) Det är inte många som kan designa färgglada och snygga förpackningar (enklaste och det som alla kan göra är stilrent i svart och vitt och kanske...bara kanske en färg...) 666:- gick denna sköning på. Rekommenderar jag den? Nja....det finns finare figurer ute på marknaden! 
Det som jag är mest stolt över är min tidiga julklapp från min syster. På loppisen på fejjan (loppis för konventare & copslayare) så var det en snubbe som sålde 15 av sina gamla Sailor Moon tidningar....för bara 375:- ! Alltså 25:- styck...och han hade första som är så gott som ny (den kostar nu som begagnad ca 100:- ) Så nu är jag stolt ägare av 22 av de 32 svenska Sailor Moon tidningar :-) #lifegoal 
Så detta är lite av min pengaslösande historia ;-) Bättre detta än bara ytliga grejor som kläder & smink haha! 
Ha nu en superfin helg och så återkommer jag när jag kan uppdatera med nytt, för denna helg ska jag koppla bort nästan allt av vad skola heter! Ha det gött!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress