8 oktober 2015

Länge sedan..

Allmänt

 
Hej! Herre min gudinna! Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade denna sida. Mest är det för att jag har känt mig dränkt i uppgifter från skolan. Har liksom inte haft tid att bara ta en dag och andas (förutom helgerna kanske...men det är kaos mitt i veckorna!). Ibland glömmer jag verkligen hur jag är när jag inte har mycket saker att göra. Saknar verkligen att kunna sitta vid min Cintiq och bara skapa en massa vackra bilder - men det kan jag inte förrens alla mina uppgifter är klara! Har också känt mig ganska så bitter och kanske till och med varit lite otrevlig i skolan...vem vet, sådant händer när jag bryts ner av stressen. Hey, jag ska ta mig igenom detta, mest blir det igenom att strikt punktera upp saker som ska göras varje dag. T,ex läsa lite, göra minst 1 grej på 3D uppgiften, plugga lite och såklart minst 1 bild om dagen - en liten bild - på papper eller digitalt. Kanske kommer jag ur denna hemska känsla då :-) Som idag vart det att städa lite, ta egen tid (aka ligga i sängen och fundera på min existens) göra hemläxan och skriva klart en uppgift på 3D kursen (som ändå snart var klar :-) ) Imorgon kommer jag lägga upp saker som jag har skaffat denna månad...ni kanske redan kan gissa vad. Ha det så bra och så hörs vi!
Lina

Ja man blir helt knäpp av all stress alltså! Nån gång vill man bara ta sin examen och börja jobba så man är begränsad till 8-9 timmar jobb om dagen OCH får ta helg! :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress