Måndagen är nu kommen. Med ångesten långt borta ifrån sig så tar man sig an dagen! Go musik och en massa mangastudio, för idag ska det skapas! Funderar på att ge mig på illustrator och photoshop snart, så man kan öva lite på sina skills inför den kommande praktiken! Har även lyckats att fixa mitt CV & ska börja på mina personliga brev. Helgen som vanligt har varit superbra. Umgåts med Philips familj och kikat på den nya bond Spectra <--- Måste erkänna att det enda som jag gillade i filmen var dess opening ;-) Helger för mig är heliga och bör spenderas med de jag älskar + min dator (när jag inte är med mina nära och kära) mobilen stängs av och jag kopplar av från det vanliga livet. Något jag kan rekommendera varmt <3 
I veckan får vi se vad som kan dyka upp <- möjligtvis ett inlägg om det som har skett i Frankrike och hur jag reagerade över sociala medierna. 
Bilden idag är skapad under förra veckan och gjordes klart igår & denna skall bli en "present" till min äldsta vän Annie, detta är ett porträtt av henne! Gjord i MangaStudio som vanligt och med min kära trogna Cintiq 13HD
Ha en fortsatt trevlig dag och så ses vi!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress