6 november 2015

H&M Kaffemaskin

100%

 
Det färdiga resultatet från den stora uppgiften i 3D-kursen. Vi fick i uppgift att visualisera och designa en färdig kaffemaskin till ett specifikt varumärke. Mitt vart H&M och jag vart inte ledsen ;-) Trotts allt jag handlar där oftare än jag vill, jag älskar färgen rött och jag har en viss kunskap i "fashion illustration". Det svåra med denna uppgift var att faktiskt få en display som såg bra ut...Om jag fick göra om den igen så är det den som jag skulle lägga mest fokus på! Annars ville jag bara ha den rätt så "clean" och färgstartk då jag vill ha den i provrummet (för alla som väntar på sina vänner när de testar sina kläder i timmar!) Bilderna la jag till i Photoshop efter att jag hade renderat maskinen för att få dessa effekter (fick använda mig utav Mental Ray, det tog ca 5h och rendera,,,) 
Presentationen vart lite hackig tyckte jag, jag vart nervös och trodde att jag var sämst...men det var jag nog inte :-) För ivslutändan kammade jag hem en 5:a!:-) Det kändes skönt då jag hade haft panik över denna i ca 3 veckor (en av anledningarna till varför jag var offline)
Men nu är det över och jag fick totalt i denna kurs en 4:a (Tentan vart en 4:a, trodde jag inte skulle klara det haha, give awayn 4:a och de två första uppgifterna klocka och instrument 3:a) Jag ska ju inte klaga!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress