5 juni 2015

Vad var det jag sa?

 
Fredag! Så varför inte bjuda på lite naket ;-) När man är lat och inte hittar en söt outfit att lägga på sin teckning så kan man istället öva på sina naken skillz. Var lääänge sedan jag tecknade något sådant. Men tyckte att jag lyckades lite i alla fall. Så vart inspirerad av Sailor Moon's odangos på hennes huvud (bollarna) men ville göra något med utsläppt hår. Sedan hittade jag en färg som jag vart kääär i och använde det till håret. Resultatet är här :-D Jag valde att inte göra något där nere men nu när jag tänker efter så lär folk reagera mer på att det är NADA där nere. Svårt detta med att teckna manga och teckna naket. Allt kan tolkas på 1000 olika vis. Jag hade ingen baktanke med denna. Bara en teckning som jag ville få gjord. 
Som sagt idag flyttar jag en vän från Jönköping, så detta inlägg vart tidbestämt, denna skrev jag igår alltså ;-) Hoppas ni inte har något emot det men det är smidigast att göra så :-) Ha en trevlig helg och så syns vi snart igen! Med VECTORER!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress