12 juni 2015

Steg 2

Illustrationer

Såhär kan en skiss i steg 2 se ut(jag personligen älskar mina skisser <3) :-D Denna bild har jag haft länge liggandes på min dator (eller snarare sagt så har posen det) Men det är inte förens i måndags som jag började seriöst med den! Kanske vart jag inspirerad av förra avsnittet av Sailor Moon, trotts allt Black Lady var väldigt vackert gjord denna gång! 
I övrigt så jobbar jag med flera olika projekt åt gången, så det ser ljust ut med uppdateringarna på bloggen, peppar peppar men kanske klarar jag av att posta 3-4 inlägg varje vecka. Schemat blir då om ni inte har listat ut det varannan dag ;-) Så kika in då och då. 
Idag är det en annan slags kreativ dag då jag och ett gäng med vänner ska hjälpa en kompis att tapetsera, måla och lägga golv! Men det kommer inte att läggas upp på min blogg ;-) Ha nu en varm trevlig fredags kväll och så kommer den fulla versionen upp på söndag! Bye bye
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress