26 juni 2015

Sailor Cosmos - Done!

Värst vad många bilder jag laddar upp ;-) Har suttit med den i ca 2 dagar nu och känner att det är ett färdigt projekt. Tyvärr upptäckte jag att tyngdpunkten är helt off - men det innebär att denna får sig en remake till nästa år. Brukar göra om bilder som jag finner fel på - bättra på dem och se om jag har lärt mig något nytt av det hela :-) Får ta mig en dag och ladda upp några gamla bilder och visa :-)
Överlag så är jag nöjd med hur den blev, äslkar hur jag fick till hennes hår och ögon! Samt kurvorna - jag har själv kurvor nertill så det får finnas på bilderna ;-) Mer kommer till söndagen möjligtvis måndag.
 
Idag fyller mannen i mitt liv år. Tänka sig vad tiden går, gammal blir man ju snabbt haha! Så detta ska firas - present fixat och kanske kommer han få något mer av mig mot kvällen (inte som ni tror - pervs ;-) ) Trotts allt jag är ju en bagare/konditor i botten av mitt hjärta...och CV x) Ha en trevlig fredag! Mys till det vettja! 
unicorni

Jätte fint, är de här från nått program som du ritar av? är inte så bra på sånt här..hahah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress