Säkerligen jättesvårt att se ;-) Så är det med previews :3 Här är en bild jag jobbade på under midsommarveckan, Sailor Cosmos är en väldigt underskattad och kanske en bortglömd karaktär i serien. Hon dyker upp i den sista säsongen på Sailor Moon Stars och dyker såklart upp i mangans sista del :-) Det spekuleras i vem hon är - Hon är kanske Chibi Chibi (Usagis & Mamorus nästa dotter? Vem vet där också?) - En avancerad version av Sailor Moon kanke när hon väl har blivit drottning? <--- Jag har inte koll på det, för jag har inte läst den sista delen av mangan på engelska, bara kikatpå bilderna i boken ;-) 
Full version dyker upp på fredag! Och då fyller fästmannen min 22 hela år! Det skall firas! <3
Jobbar med 2 andra bilder som kan dyka upp nästa vecka :-) Annars kör jag enkla vektorer - Flat design munk och arbetsplats! Håll koll :-D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress