Absolut det roligaste jag har gjort på länge! Från och med idag och en vecka fram ska jag försöka att ha denna som en bakgrund för min blogg, bara för att ni ska se den från ett mycket större perspektiv!(OCH DET FÅR JAG INTE AV BLOGG.SE *sadface*) Jag kan rekommendera er designintresserade människor att illustrera och sedan skapa ett eget mönster i Illustrator, mycket givande! Det svåraste med mönsterläget är om du har ett komplext mönster så är det svårt att få det passa. Så det enklaste är att skapa en fyrkant med valfri färg i, sedan lägga mönstret så nära kanterna du kan, inte utanför för då blir det svårt. Det finns andra sätt att göra detta illustrator men detta är det snabbaste just nu :-)
Om ni vill ha en tutorial så höjta till i kommentarerna! Ha en fortsatt trevlig dag! Vi hörs på fredag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress