Blogg.se är ett pain in the ass när det kommer till att få visa upp HELA bilden - alltså i sin fulla storlek (ca 3500x5000px) Men denna får duga...Så satt och gjorde klar denna i går, mitt i sommarvärmen hemma. Men jag ska inte klaga :-) Ville även göra en bakgrund för denna men programmet laggade (bara för att filen är stor...ligger på ca 12 Mb..) så det får bli en annan dag när den inte vill lagga sig. Close up kommer att dyka upp på torsdag tillsammans med min snygga lineart! Lite sådant måste jag få visa er :-)
Nu idag sitter jag och försöker samla på mig ideér till nästa vecka som jag vill visa upp. Funderar på att göra något tutorial likande, vi får se vad jag kan få fram. Efter detta får det bli att packa lite till vistelsen i sommarstugan denna midsommar, så får packa lätt men mycket ;-) 
Mer har jag inte att säga mer än att min dator tar stryk av värmen så borde investera i en kylande platta för den, i rummet nu ärdet ca 28 grader, så tror att det kan vara därför ;-)
Ni får ha det bra och så återkommer jag på fredag med ett inlägg :-D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress