8 juli 2015

Sommar

Allmänt

Min sommar än så länge har varit riktigt trevlig. Spenderas bara med människor jag älskar och bryr mig om. Det riktigt första vi gjorde i år var matmarknaden i Jönköping där jag spenderade dagen med Lina, Jenny, Philip och Cindy. Vart lite våfflor med Nutella och jordgubbar och senare glass men även en massa trevliga samtal. Dagen fick sitt slut med ett litet dopp i vattnet.
Kort därpå åkte vi ner till Stockholm för att umgås med systern, Sebastian och Philip. Stockholm levererade men aldrig vill jag bo där! För stressigt och folket är lite av snobbar ;-) Men vi var inte där för att kika på stockholmare icke, utan shoppade lite och bara hade det supertrevligt. 
Sedan vart det en kusinfest jag fick gå på. Min kära Philips släkts kusinfest. Vi vart kring 53 pers, god mat och gott sällskap, men värmen tog kol på mig så senare åkte vi till Gränna och badade samt köpte sia glass nära stranden.
Igår som ni såg så åkte vi till Göteborg, natten innan var jag hos Linnéa och Albin var över. Den kvällen skojade vi runt i Tranås alla lekplatser + skateboard platsen där vi freestylade ; -) Kul! Morgonen kom och vi drog till Götet för att träffa resten av gänget  <3 Annie som man inte har sett sen förra året och kära lilla Emma som snart sticker från Jönköping för att leva livet ;-) Vi åkte i princip allt tillsammans och hade det kul. Flumride och kållerado var ju en säker hit! Linnéa och jag trotsade vår rädsla för Mechanica, för vi båda överlevde och ville åka den fler gånger. Liseberg igår var smocka full och köerna var upp till 80 min långa, så vart inte många åkturer men det gjorde inget för vi var med varann ♡ Tack alla som har gjort min sommar, men den är ju inte Slut än så mer kommer att ske. Teckningar och dylikt kommer snart, det har varit för varmt för att sitta inne förra veckan, hoppas ni har överseende  <3    
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress