14 juli 2015

Senaste tillskottet!

Beställde denna skönhet kl 02.00 igår och fick hem den idag. Min samling växer men jag tvekar på att få alla som kom ut mellan 1996 och 20001. Jag har för mig att det kom ut ett 30-tal. Just nu äger jag exakt 10 av dem :-D 
Denna köpte jag av en privatperson som fyndade denna på en loppmarknad. Den skulle vara i skick VG, men omslaget är tungt solblekt och ryggen har sprickor i sig. I övrigt är den rätt bra! Jag betalade skamfulla 93:- för denna. Folk tar högre priser för att de tror sällsynta grejer ska kosta mycket, men då ska skicket vara riktigt bra! Jag skulle max ha lagt ut 50:- på denna tycker väl jag...
Ni som är intresserade av gamla serier och själva samlar kan jag rekommendera att kika in på Tradera (där de ibland har en massa coola tidningar) Doloresserier har väldigt många, där köper jag mina Sailor Moon tidningar för ca 30:- och deras skick är fenomenala! Sedan har vi Bokbörsen där jag fick tag i denne man. Man kan verkligen hitta lite guldkorn här och där! Underskatta inte loppisar!
Imorgon dyker ett tecknar inlägg upp. Tills dess ha det bra i solen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress