Nästa personer i denna "förebild"serie är några karaktärer från min favorit serie - Scooby-Doo!! Velma & Daphne. Om jag ska vara helt ärlig så skulle jag ha tecknat Scooby och Shaggy, men jag är inte så bra på hund och manlig anatomi, så det får bli en annan dag ;-) Men de är 2 kvinnor som löser mysterier och bara är allmänt coola! Jag har sett de flesta avsnitten från förr och filmerna men även de nya serierna som har kommit ut. Det är de som har fått mig till att gilla spöken och mysterier. Bakom varje maskerat spöke finns det en elak person ;-)
Men det är serier som denna som formar mig, mina intressen och bilder av livet. Om jag fick bestämma så skulle jag lätt vilja dra med mitt gäng i en cool bil och dra runt i Sveriges hemsökt hus och se om det är sant haha x) Det är lite utav en dröm :-) OCH äga en Scooby-Doo en stooor brunsvart Grand Danoise :-) <--- Stavning?
Nu börjar serien ta sig mot sitt slut och de som dyker upp snart är Korra och såklart Sailor Moon, jag trodde att jag ville ha fler som mina förebilder t,ex Yuki Cross och Madoka, men de har inte riktigt format mig som människa. Inte som dessa serier.
Med det sagt önskar jag er en jättretrevlig helg, jag själv ska umgås med lite vänner och ta det lugnt. Inlägg kommer upp på måndag, ses då <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress