24 juli 2015

Avatar Korra!

Nyaste tillskottet av förebilder! Om ni inte har sett Ledgend of Korra - då har ni missat något, jag rekommenderar varmt denna serie, Denna serie är en fortsättning av The last airbender där Aang är den blivande avataren. Men Korra kommer från vattenfolket och är sjukt kick ass! Vilket kan ge henne lite problem då och då. Hon kämpar med att få rätt och få folk att tro på henne. Denna serie har också en av de bästa sluten ever - vilket ni kommer förstå om ni kommer se den. Grymt glad över författarna till denna serie, good job! 
Ganska nöjd med denna bild, men storleken jag jobbar med är ca 5000 x 4000 ppi och en upplösning på 350 ppi, tyvärr så fixar blogg.se ner det och mina bilder blir mycket mindre, Så man förlorar lite helheten känner jag, men så går det när man vill ha de bästa upplösningarna på sin dator ;-) Fulla versionerna kommer dyka upp en dag på min deviantart. Nästa fredag kommer den sista bilden upp och efter den ett litet kollage :-) 
 
Lina

Lika grymt som vanligt! :D Älskar dina skuggor!

Ilmi

Wow vilken fin bild!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress