Det är det som gör bilden, det är det som får en att titta extra noga :-) Är så nöjd med denna, färgerna och linearten - Perfekt! Ibland måste man bara berömma sig själv - vilket jag tror många glömmer att göra. Men vi är väldigt bra på att dömma oss själva! Något som jag har lärt mig under året är att vara snäll mot sig själv, trotts allt jag är 22 år nu och under de flesta av åren har jag klandrat mig själv, varit allför hård mot både kropp och sinne & låt oss inte glömma hur många gånger jag har jämför mig själv med andra. Nu är det dags att ändra på det! Börja med att berömma dig, hitta perfektion i varje bild som jag tyckte vart fel, sluta jämföra vi är alla olika och olika bra på saker, sluta dra i fläsket och klaga och uppskatta det jag har! Gör er själva den tjänsten med! Det finns nog med andra människor som trycker ner just DIG och varför ska DU då trycka ner dig själv?
Saker som jag länge har viljat skriva ner men tyckt att det är en självklarhet - men icke - så därför skiver jag det nu. Ta hand om er och människorna kring er <3 Ha en fortsatt mycig vecka! <3 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress