1 juli 2015

2011

Allmänt

 
Oj oj oj! Titta vad man kan hitta i sina gammla USB:n. En gulgruva för någon som mig. Detta är året som jag verkligen tog mig ann detta med att teckna digitalt. Tack vare mina kära lärare på Brinell så fick jag chansen att utvecklas. Klirrade lätt in ett MVG på datakunskapen som bestod av illustrator, Corel paint, Photoshop och något mer, varför? För att jag var bra och hjälpte folk ;-D <--- Fattade snabbare så varför inte hjälpa till dem som inte kunde (a) 
Dör lite av mina photoshop skills och valet av typsnitt, men hey detta kan bli en remake mot nyåret med snyggare font, layout och såklart bild. Vill ni se flera gammla bilder så hojta till, jag har bilder från -08 och fram! Både tecknade traditionellt pch digitalt!
Nu är jag i Stockholm med min kära syster och hennes pojkvän samt min bästa vän och älskling Philip! Skönt att ha något att göra under sommaren! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress