25 januari 2015

Modeteckning

Illustrationer


Vart lite sugen på att modeteckna, så varför inte. Skissade up denna sköning och funderar på att göra en underklädes kollektion :-) Få se om jag kan ta och sätta en deadline och skapa 5 styckna vackra verk!
 
Under denna helg så vart väl inte alltför mycket gjort. Lyckades göra semlor (som jag saknar bildbevis på) och en massa ostfrallor (likadant där) Philip var en ängel och hjälpte oss med det sista i våra rum, alltså ta ner några element. Är verkligen lyckligt lottad med en begåvad kille! Så det fick bli att tapetsera lite också, så nu är rummet komplett! Vill verkligen inte lämna detta hus utan mina snygga tapeter!! 
Men efter allt detta så har jag bara njutit av sällskapet och käkat en massa godis och bara myst! Vilket jag behövde!
 
Imorgon är det dags för att komma tillbaka till verkligheten och sitta i skolan ca 2h innan lektionen börjar. Får bli att ta igen på ekonomin, koda och kika på bildkommunikations videon vi skulle ha tittat på...Lär bli mycket som kommer dyka upp denna vecka :-) 
 
Tills vi syns nästa gång, ha en superbra vecka! <3
 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress