29 januari 2015

CV göra!

Allmänt

 
Sitter nästan mitt i natten och gör mitt CV. Snacka om vilket ansiktslyft den fick. Denna gång är den ju gjord i kära InDesign och inte Word (no hate men den är inte lika awesome som InDesign) Så nu blir det till att kika på olika jobbmöjligheter. Skulle bli förvånad om de inte hörde av sig till mig :-) Trotts allt let's face it...mitt Cv ser rätt bra ut *självsäker* Haha
 
Men idag lyckades jag även med att bli godkänd på Eximinationen på bildkommunikationen, då vi hade som uppgift att klippa ihop en 2 mins film. Han var nöjd, jag var nöjd och så tog jag helg! Yeah! Denna helg blir lite skolarbete, som JavaScript, ekonomi och såklart sitta med kollektionen, som har gjort framsteg. Så håll utkik! Ha nu en supertrevlig helg och så dyker jag upp imorgon med något inlägg till!
Lina

Snyggt Maggan!! :) Håller tummarna ^__^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress