Igår startade jag en bild. Skissade sent in i natten och började inka den idag! Vart så sjukt nöjd med denna! AnotherValentine kommer att dyka upp den 14:e såklart, kl 12.00 Så håll utkik! Om ni vill se detaljer ur bilden så kommentera på den stora bilden så kan jag fixa det, annars blir inlägget så himmla långt!

Idag har jag nästan enbart varit kreativ, + städat lite då jag inte kan tänka i stök! Dock så ringde min pojkvän mig mitt i och pratade om tenta....jag har inte börjat att repitera, men hey jag har ju typ 2 heeeelt lediga på mig till av mitt lilla lov. Så det borde ju hinnas ;-) Imorgon skall jag nämnligen träffa en vän (som jag inte har sett på evigheter!) samt på torsdag drar jag in tillJönköping igen för att då filma till vårat sista Projekt i Bildkommunikation! 
 
Mycket som kommer att ske denna vecka! Men i slutet av allt blir det bara mys och bio med Philip! Vad jag har väntat! Ha en fortsatt bra kväll, bye bye!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress