Wow vad tiden går snabbt - 2015 bara flög förbi och lämnade en omtumlad! Ett år som för mig bara har varit stressigt och trög, såg verkligen inget ljus någonstans. Ett år som jag är glad över att den är snart slut. Men det innebär ju såklart inte att jag inte hade några bra stunder ;-) Har ju tagit mig tid till att skapa och såklart umgås med mina vänner och familj! 
När jag kikar på denna summary så tänker jag på hur jag ska fortsätta att utvecklas, det är enbart tjejer, ensamma och centrerade, det får det bli ändring på (Detta är ju trotts allt min comfort zone!) Vi får se hur 2016 kommer att se ut, menjag hoppas på ett ljusare år med mycket kärlek,skapande och jobb! Ha nu en underbar nyår och så hörs vi till att det nya året börjar! Bye bye!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress