Snacka om vad vi har jobbat med detta biblioteks projekt! Vi har spånat, vi har tänkt, vi har tagit bort och vi har lagt till. Ibörjan av denna kurs trodde inte jag att vi skulle ha något att visa, kanske var det mest för hur oklart detta projekt var! Kanske lite bristande kommunikation mellan eleverna och läraren, men nu efter ett möte med läraren så känns det bättre.
Så jag tog mig an uppgiften med ikonerna till biblioteket. Vi spånade och kom fram till dessa. Kategorierna är stora och generella men i dem ska det finnas underkategorier. Men tiden är för kort för att göra dem så vi får ha dessa än sålänge. 
I ordning - "Magic Stories" "Mystery" "Scary" "Comics" "Princes & Princesses" "Friendship" "Animals"
Skönt att få köra lite illustrator igen, efter ett tag utan den. Måste verkligen se till att lära mig programmet till fullo!
Nästa vecka kommer det möjligen dyka upp bilder - om jag finner tid till att illustrera klart ( Läsa inför både seminarie & tenta + webb programmering...) Så mycket är på G!
Ha nu en fortsatt bra dag och så hörs vi!
Linnéa

Ikonerna blev jättesööta :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress