Är så inspirerad! Code Name Wa Sailor V - mitten bilden började jag med förra veckan men har inte ännu slutfört den pga skola som vanligt ;-) Men sitter och målar lite på den då och då så den borde blir klar snart. Igår eller idag natt så har jag suttita med den första bilden och tecknat på! Fick världens idé och ville testa lite nya vinklar och poser, tror jag lyckades rätt så bra. Det känns så skönt när man bara kan köra på...så många idéer och så liite tid o.O Ikonerna dyker upp på onsdag eller torsdag - där tar jag ut de som jag gillade bäst.
Denna kommande helg blir inget mys med Philip, utan en massa mys med tenta böckerna....usch! Jag hoppas på att finna tiden till att fortsätta med alla dessa bilder. Var redo nu till julen att få se mer bilder <3 
Lol idag vart det nog ingen skola pga brist på sömn ;-) Men så blir det med ett mysigt flow och bra musik! Yosh!
Ha en superbra dag och så hörs vi!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress