20 december 2015

Äntligen - Tid!

Allmänt

Hej! Efter en liten frånvaro så är jag tillbaka igen för stunden. Veckan som har gått har varit stressig och jobbig. Med dåligt resultat kom en riktigt jobbig förskylning som har fått mig sängliggandes ett tag. Mot alla odds försöker jag ta mig samman igen för att göra saker som är kul - för en gångs skull ;-)
Så igår när jag satt och snörvlade och hade mig gjorde jag klart mina julkort till mina nära och kära. Jag fick kompromissa lite och använda min Cinitq som ett ljusbord - vilket funkade jättebra i mörkret. Nu ikväll hoppas jag på att få lite energi till att julstäda, slå in klapparna och eventuellt teckna igen <3
Veckan som kommer skall det börja att julbaka - vilket jag är riktigt duktig på - trotts allt har en utbildning i bageri! Då ska det skapas pepparkakor, praliner, tryfflar, salt gräddkola och såklart knäck! Perfekt att ge bort och jag tror att de kommer att uppskattas.
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll och så hörs vi på tisdag igen, kanske med en friskare Maggan ;-) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress