Skolstart! Tog mig med storm när läraren i måndags började snacka på engelska, jag som precis har vant mig vid föreläsningar på engelska. Nåväl, de första dagarna har varit helt ok! Det enda som riktigt klämmer i skon är denna jäkla HTML och JavaScript, jag blir ju aldrig av med skiten! Vill ju skapa annat roligt! 
Jag får ta den lediga tid (utöver skolarbetet) att faktiskt göra det jag älskar, skapa fina konstverk och leka bara. Torsdag är den sista skoldagen denna vecka så det ska hinnas med arbete till portfolio, bildskapning och plugg på HTML, kanske blir det en tripp till älsklingen för jag saknar honom :/ Jag vet att det kan bli sjukt dyrt i längden (men det är ju mitt godis också :3) men det är det värt. Behöver ladda om mina batterier <3
Första 3D föreläsningen frog igång igår och jag kände mig ganska så lugnt inför den. Så idag på min "lediga" dag så satt jag lite med 3ds Max och trixade, svårt att hitta bra enkla tutorials, men jag ska väl få det att funka :-)
Nästa inlägg kan sker på fredag! :-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress