Hej! Nu var det ett tag sedan igen som jag uppdaterade.När man inte äger ett vettigt bredband så kan det bli mot slutet av månaden att nätet slutar bara. Det hände, men en ny månad innebär lite mer nät. 
Inte alltför mycket grejer har hänt i slutet av Juli, det har bara varit en skön ledig månad med mycket tid för min fästman. Vilket behövs när man inte lever tillsammans. Vi var även ute i stugan där nät inte finns ;-) Så där fick man ta med sig datorn och teckna lite, jag gjorde dessa men avslutade dem aldrig. Trotts allt det känns fel att sitta i streck vid datorn haha xD
 
Imorgon drar jag till min fästman igen och på onsdag blir det en trip till Göteborg igen, där vi kommer stanna i 3 hela dagar! Jag har en video som ska komma upp på onsdag! När jag sedan kommer hem igen blir det plugg inför omtentan i ekonomi...vilket kommer gå åt skogen igen säkert! *suck* Så då kanske jag blir lite inaktiv igen.... </3 Men jag ska förbereda så mycket som jag bara kan! Ha det så gött nu och så syns vi på onsdag!
 
PS: Vad tycks som det nya temat jag fixade med igår? Jag personligen äslkar kombon av grått och lite turkost. Temat ska vara såhär ett tag tills jag har funnit något som passar mer :-)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress