13 augusti 2015

6!

Allmänt

 
I 6 hela dagar har jag varit sjuk! Usch, när jag blir sjuk så får jag halsfluss och blir sängliggandes läänge! Men denna gång vart det ca en vecka mindre än hur länge jag annars brukar bli sjuk, så yay för det ;-) Ni har varit slaviskt inne och kikat och ingen belöning har ni fått </3 Men idag när jag har energi och ork så skapar jag 2 nya alster till mitt rum, har haft 2 st modeteckningar uppe sedan 2012 och kände att jag behövde en traditionell förändring. Det kommer dyka upp bilder och skisser nu framöver så hoppas ni fortfarande vill följa mig och läsa :-)
+ den 24:e börjar jag i skolan igen! Yay...eller? Det får vi se då, men denna termin blir det Multimedia HTML5 (vilket jag inte ser fram emot, ingen webbutvecklare här alls) och 3D & visualisering - vilket jag tror kan bli spännande att testa på, jag har alltid älskat att formge och detta är ett annat sätt att dreja fast i datorn! Och JA jag drejade när jag gick på estet, ska så köpa mig ett drejsystem när jag blir rik ;-)
 
Denna bild var en uppgift i skolan på Estet, jag tror att det var en uppgift där vi skulle skapa en serie i bläck. Mer kommer jag inte ihåg mer än min klasskamrat gjorde en awesome serie med honom som utvecklades till ett "monster" med lyrics från Skillet - Monster! Helt fantastisk var den! :-D 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress