28 september 2014

Oj oj!

Illustrationer

Hej på er!!
 
Kul att se att bloggen fortfarande besöks trotts min frånvaro. Då kan ni bli glada över att se ett inlägg! Jag är inte död, utan kanske lite stressad pga mig själv. Ni som inte känner mig så väl kanske inte vet att jag skjuter upp ALLT och har gjort det sedan gymnasiet. En dum grej men det är en vana. Nu är de stora uppgifterna inlämnade och jag kan nu pusta ut. 
 
Det har blivit lite tecknande nu på sista tiden. Så jag har lite material att slänga upp på bloggen! Jag har en fråga som jag gärna vill att ni tar och svarar på :-D VAD VILL NI SE PÅ BLOGGEN? Har ni några önskomål så är det bara att fråga på. Jag kan skriva om allt!!
 
Så här får ni några bilder på min kära InDesign uppgift som vi fick för ca 4 veckor sedan...som vart klart typ nu ;-)
 
 
Jag skulle väl inte säga att denna blev awesome, men jag hoppas att få typ 1 poäng i alla fall. Kan nämna att bilderna är det som gör denna snygg! Olly Moss måste ni film/spel fantaster titta upp, han gör alldelles fantastiska verk! 
 
Ha en trevlig kväll och så dyker jag upp imorgon igen! Bye bye
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress