Alltså vem mer än jag såg på Sailor Moon Crystal episode 32 igår? OMG vilket avsnitt och ett grymt härligt slut! Äntligen drar de igång och gör serien bättre och bättre. Förra säsongen var blank och bara "fin", ingen karaktärsutveckling och personligheter...men nu, nu ger de järnet och det resulterar i spännande ansvitt som är väldigt vackra men behåller den klassiska utrycksfulla Sailor Moon. 
Nog med fangirling på detta ;-)
Idag är det fortsatt arbete med NärCon, igår fick jag godkänt på 1 meny, 1poster och NärCons officiella affisch! Rätt skönt att ha de klara ;-) Kvar är menyer som trillade in igår och pandatröjorna som jag måste börja designa på nu! :-) Måste erkänna att det är kul med menyer, typsnitten är garanterat det roligaste att sätta ihop. Ska visa dem alla när jag kan göra det, under tiden kan jag lägga upp lite sneakpeeks på dem.
Ha en forsatt bra dag i värmen och så hörs vi <3