Äntligen känner jag att jag kan skapa lite eget. Detta projekt började jag med efter nyår och det är inte förens nu som jag kan sitta med den. Lite tråkigt men så är livet visst....
I denna bild visar jag att jag kör med referensbilder - anledningen är att man ska se TYP hur saker ser ut. Och sedan såklart sätta en egen prägel på det, som ni kan se på bilden. Jag är väldigt nöjd med hur stjärnan vart. Väldigt dynamisk känner jag.
Idag så jobbar jag på förskolan en stund, för att sedan ta mig hem och finslipa på NärCons Grafiska Profil, nu är det inte mycket kvar <3 Vart igår områdesansvarig på Närcon på deras kommunikations avdelning. Man vart väldigt nöjd över att se det ;-) Det kommer se extra fancy ut på CV:t - jag hoppas även på att söka som deras grafiska designer till nästa sommar (peppar peppar!) 
Jag har inte mycket mer att säga - mer än att jag är väldigt ovan på att blogga nu - lika så teckna vanligt...
Ha en jättebra dag! <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress