24 februari 2016

Koncept

Allmänt Work In Progress

 
Denna vecka kommer inte vara helt lätt för mig. Därför kommer ni vara utan några vettiga inlägg (förutom denna) Nästa vecka är min deadline & nu ska jag även designa deras idé, så det innebär en massa jobb. Jag är klar med mitt online koncept för NärCon, vilket känns skönt. Jag kör i olika sektioner nu. Så nästa uppgift blir att göra det grafiska online fast med ett annat tema, efter det ska jag samtidigt jobba med det som skall tryckas, både mitt koncept och deras. Efter det kommer allt annat, personalkort, nyckelband, kartor & dylikt. 
När allt DET är klart ska jag även skriva klart uppsatsen. Här blir det inte mycket ledigt ;-) Nu har ni en inblick av mitt schema och mitt hektiska liv (just nu) Mer av mig får ni höra...när jag är klar med de största delarna av mitt skolarbete ;-)
Har även fått en spännande praktikplats på OkiDoki i Linköping, det innebär att jag även flyttar upp (äntligen) till min fästman. Då hoppas jag att jag får tid till att skapa lite eget, alltså kunna måla igen <3
Ha en underbar vecka nu och heja för mig! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress