Hej hallå! Idag är man ledig men detta hindrar inte skolan att hamna i ens tankar. Så idag blir det att försöka igen med att skapa en kopp i 3ds max, jag lyckas få själva kropp koppen men så fort det kommer till handtaget då går det bara inte :/ Men jag kanske fixar det om jag hittar någon som kan förklara detta på nätet. Nästa 3D figur blir en banan och den ska göras av en linje och en hexagon, denna lär bli svårare då det inte finns några bra tutorials på detta o.O 
Denna bild är den 3:e i min lilla Cute bust serie, jag jobbar nu med 2 andra som ska komma upp så fort de är klara. känns bra att öva lite på ansikten och färg. Imorgon blir det förhoppningsvis ett besök på Adelöv efter min labb i 3D. På fredag kommer ett inlägg up varför jag slutar facebook!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress