14 september 2015

Inspirerad

Vilka fantastiska människor det finns i denna värld. Man kan verkligen se Glen Keane passion för att skapa och det smittar av sig. En fantastik video som fick mig att känna. Det som är så fantastikt med denna person är att han omfamnar den nya tekniken. Han vill leva sig in i sina karaktärer - de finns där!
En sak är säker - jag kommer att lära mina barn att skapa och se möjligheter i allt, trotts allt jag är själv en kreativ själ utan oro (för det mesta) och såklart vill jag ge mina barn den gåvan - att sväva bland molnen. Jag skulle lätt vilja äga detta själv och få skapa min egna värld *drömmer*
Kika på denna video och se om ni blir lika upprymda som jag blev <3 
Update på mitt tecknande: Manga Studio kracshar fortfarande, jag vet inte vad jag ska göra :/ Så får se när mina bilder dyker upp. Sålänge får jag dela med mig av mina dagar och liknande videor <3 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress