10 juli 2015

CardCaptor Sakura

 
Senaste verket som vart klar för ca 3 min sedan! Ganska nöjd fick jag bli med denna :-) Jag valde denna outfit till Sakura för att jag tycker den var så söt! Jag ville lägga till lite spetsmönster vid hennes kjol (min egna tvist) men äh folk kanske vill ha det som det är x) Ni som har sett serien vet att denna bara finns i en opening. 
Nästa bild som jag tänker jobba med är Utena från Revolutionary Girl Utena <--- också en gammal klassiker! Längre fram lär det bli Madoka från en serie som jag har glömt vad den heter och mot slutet av mina favorit hjältinnor så blir det ett "collage" med alla dem tillsammans! För att se om jag utvecklats under tiden efter dessa ;-)
Idag blir det en lugn dag, fästmannen är hemma hos sig och jag hos mig, lär nog bli mest teckning och AMV skapning <-- eller rättare sagt klippa ut alla mina favorit scener från 25 episoder av Sailor Moon Crystal....jag skulle ha gjort det med takt då episoderna kom ut -.-' Men men det är sådant man får lära sig. Så kika efter videor om det kommer poppa upp några. Vektorerna vart lidande, men hey det är detta jag föredrar att göra :-D
Ha en supertrevlig helg och så ses vi imorgon med ett inlägg - Close Up! 
PS: Ser nu hur lillfingret ser funky ut, jag måste lära mig händernas anatomi!! ... Jag hatar händer...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress