Vilken början på denna vecka, har lyckats göra 5 olika menyer till de olika matställena på NärCon. Denna måste vara min favort ;-) Mycket jobb är kvar att göra och jag har en massa menyer/prislistor kvar att göras! Hoppas på att juicebaren kan skicka sin lista till mig snart, den är jag mest taggad inför! Ni kanske undrar varför dessa menyer är svart/vita - det uppenbarliga svaret är för att hålla kostnaderna nere. Förra året gjorde de en liten miss med att ha bakgrundsfärg på varje lapp de skrev ut ( inte så bra kanske haha ) så jag hjälper dem hålla färgkostnaden nere och kör visa menyer i svart/vit. Dock ska det även läggas till färger som indikerar på om de är gluten- & laktosfria samt veganska/vegetariska - så lite färg kommer det att bli ;-) Vad tycker ni? Det lilla ni har sett.
Ha en fortsatt trevlig dag z3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress