(stor skillnad från den första va?)
Sakta men säkert blir jag klar med profilen för NärCon. Mycket mejlande och mycket ändrande då vi i början kanske inte var så tydliga. Denna bild kommer inte vara den slutgiltiga grafiska profilen, då det var för många färger - kanske var jag för nytänkande ;-) Så denna gång blir det att skapa med 2 färger + vit/svart. 
Jag hoppas och ber om att de godkänner det nya nu så jag kan bli klar. Jag saknar att kunna skapa eget och måste bli klar med saker i skolan, lite svårt när man har deadlines. Överlag har det varit kul att jobba för NärCon, men kanske lite tufft då man får kritik för det man gör. Dock är det så denna bransch funkar och man får bara ta det. Göra om det och göra det bättre, om inget annat får man bara skaka av det och köra på.
 
Men livet rullar på, jag har fått ett litet extra vikariat inom barnomsorgen. Har redan haft min första arbetsdag i tisdags & det var hur kul som helst. Vart accepterad snabbare än vad jag trodde, fick även kommentaren att jag var deras bästa fröken (kan ha varit att jag var lite mindre sträng...men nu har jag lärt mig) Och jag som oftast har tyckt att barn är svåra...men icke ;-) Nästa vecka blir det 1 dag som jag jobbar och veckan efter det blir det 2 fulla dagar. När det är gjort tar jag mitt pick och pack och flyttar upp till Linköping! 
 
Ha en jättebra dag och ja så syns vi... <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress