....som jag inte kan hålla och som alla kör med varje jäkla år! ;-) 
  • Jag kommer inte att börja träna - lets be real, jag gillar mat och jag äälskar min säng & dator <3
  • Beach Body 2016 - kommer då automatiskt inte att ske! haha
  • Börja äta hälsosammare - Nutella, té, pasta, bröd & godis är en av mina många kärlekar. 
  • New year new me, nej det tror jag inte på. Jag är alltid jag, inget ändras pga ett nytt år.
  • Sluta att prokrastinera, kommer inte heller bli av pga jag är sådan och kommer alltid att vara det ;-)
Men det innebär inte att jag inte har en lista. Listan innehåller dock inga orealistiska mål och inte heller dessa klassiska nyårslöften. Utan den listan handlar mest om att rikta om lite i livet och vidga mina vyer när det kommer till min "konst" <--- eller vad man nu kallar det jag gör. Våga testa nya saker & vara nöjd med allt jag gör, fast det tar tid. Med åren blir man visare och klokare och inser vad som är viktigare för en än en snygg kropp, ett bra tarmsystem och snyggt hår ( jag må ha allt redan ) Men 2016 är året för min utveckling i Digital Art & Grafisk Design, jag ska lära mig minst 1 ny grej varje vecka ( som intresserar mig, här görs inget jag inte vill )
Min kära lista för mitt 2016 konstår!
  • Lära mig minst 1 ny grej i Grafisk Design varje vecka - kan vara 1 sak varje månad också ;-) ( jag är flexibel )
  • Ta mitt tecknande på ett seriöst allvar! Jag är grymt bra och alla ska se det.
  • Lära mig att teckna på ett lager - Har alltid viljat lära mig det.
  • Utforska möjligheten att skapa bättre miljöer i mina bilder.
  • Lära mig teckna män - den manliga anatomin är bristfällig...
  • Teckna med Vektorer! - Kanske till och med enklare pixelart?
  • Sluta aldrig utvecklas. Allt du gör - allt du visar ska finnas för alla, inget försvinner bara för att jag inte tyckte att det var tillräckligt. Jag rensar aldrig i min Instagram eller blogg för jag vill att alla ska se min utveckling och bli inspirerade <3 
Långt inlägg & säkert något orelevant för er men så är det när man driver en blogg. En social digital dagbok så alla kan se vad jag gör & hur jag tänker. Har ni några nyårslöften? Berätta och om inte - ni behöver inga, kör på som vanligt så brukar allt lösa sig! Ha en underbar dag och så hör vi igen snart! <3
( bilden är gjord i Illustrator med 2016 Pantone färgerROSE QUARTZ & SERENITY, vart inspirerad till att testa 3D typografi tack vare LinaBeckman <--- Kika in! )
( Blogg.se måste ha dragit ner kvaliten på bilderna man drar upp?? )
 
ISA

detta var ju ett av de mest vettiga "inför 2016" inlägg man läst. Gillar inte dessa förbud & måsten som många dänger upp. Mod och utveckling ska gälla hos mig ;)

Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Vilken bra lista! Älskar beslutsamheten i din konstårslista, och jag håller med dig; Du ÄR grymt bra! ;)

Emma Engström

Man kan verkligen aldrig sluta utvecklas, man lär sig något nytt hela tiden! :)

Emma

Nä dehär me nyårslöfte fungerar ikke för mig alls :P

sv; Jaa, en sån kran hade jag gärna haft i mitt kök :D

E.Brockman

Äntligen en annan lista än alla de klassiska! :)
Tycker det låter som om att du kommer få ett underbart mål och jag måste bara hålla med dig gällande din konst, du är väldigt duktig! Vilka bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress