19 augusti 2016

Comic Style- Popart

Allmänt

Hej!
Nu är det dags igen att gör om lite på bloggen, nytt tema och ny profilbild ska fixas + header. Jag är sugen på att köra något som ligger mig nära i hjärtat - PopArt. Med rastertema, vectors, svart/vit + någon snygg färg och lite tyngre typsnitt. Sakta men säkert kommer bloggen att få sitt utseende. Har även tagit ett tema som mer ger en överblick på mina inlägg, så man slipper och scrolla 20 min för att hitta ett speciellt inlägg. 

Skulle även igår lagt upp några bilder från när jag jobbade klart för NärCon, men som vanligt händer livet och jag tog min lediga dag till att sova OCH träffa mina kära vänner. Det fick bli en trevlig middag på Strandbaren med en ShotKanna mot kvällstiden. Mycket roligt med skratt, lite "gossip" och life updates <3 Finns inget bättre än att få spendera tid med sina bästa vänner. 

I helgen blir det inget blogguppdaterande men peppar peppar så kanske vi får upp något imorgon <3 Då är planen att få upp bilder från NärCon. Sedan kommer det lite från Rom och efter det från new York ( det får bli lite uttfyllnad istället för illustrationer sålänge )
Ha det så bra nu så kommer jag tillbaka snarast! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress