23 augusti 2016

Collage i överflöd

Allmänt

Hej! Nu har jag lovat och lovat att snart så ska ni få se vad jag har haft för mig i sommar. Idag startar vi med ett collage med bilder från resan till Rom, Italien - som vi åkte till den 27 maj. Det var en tidig 50-års present till svärföräldrarna från barnen och plusettorna ;-) Vi hann med en hel del på ca 1 ½ dag ( Resan varade från 27 - 29 ) Vi hann med alla typiska turistiga platser så som Vatikanstaten, Colosseum & Fontana di trevi - väldigt vackra platser med otroligt mycket historia <3 Vi besökte även 5 olika kyrkor i Rom och alla mina synder skulle tydligen försvinna ;-) Jag testade även riktig pasta och äkta pizza, pizzan var riktigt god - nästan lite som knäckebröd i smaken med en massa torkad skinka och god ost, pastan var ok antar jag haha. Man får inte glömma att testa glassen där, en riktig lyxig sak! Det vart ingen shopping, då vi inte hann med det ( tur det ) Ja vad mer ska jag säga, Rom är smutsigare än jag trodde men där alla turister flockades där var det som renast ( undrar varför ;-) ) Nu ska jag ge mig av till jobbet och sedan får vi se när nästa post dyker upp. Ha det så bra tack och hej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress